Hírek
2024. jún. 12.
DSZC Beregszászi
Kollégiumi kirándulás
A kollégiumi élet sokféle szabadidős- és kulturális programra lehetőséget ad. Kollégistáink nem csupán Debrecen városával, nevezetességeivel, kulturális-művelődési intézményeivel ismerkedhetnek meg a tanév során, hanem más városok kulturális életébe is betekintést nyerhetnek.

Így volt ez június 5-én is, amikor egyik kollégiumi csoportunk ellátogatott Nyíregyházára. A programok Nyíregyháza-Sóstófürdőn zajlottak. A délelőtt folyamán a Nyíregyházi Múzeumfalu visszarepítette a diákokat a régmúlt korok, vidéki emberek életébe, szokásaiba. A múzeumpedagógiai foglalkozást követően helyben készített kenyérlángost fogyaszthattak el diákjaink, majd a délutánt a Nyíregyházi Vadasparkban töltötték. A színes program mindenki számára örömet okozott. A kirándulások, csoportos szabadidős programok mindig jó alkalmak a csoportösszetartás/összetartozás elmélyítésére.
GALÉRIA
Kollégiumi kirándulás


KAPCSOLÓDÓ HÍREK

Elindult az ITalent program a 120 éves Beregszásziban!
2025. november 12-én ünnepélyesen megnyitottuk az „ITalent – Informatikai utánpótlás Debrecenben, Informatikai tehetséggondozás a 120 éves Beregszásziban” tehetséggondozó programot, amely új szintre emeli iskolánk informatikai képzését!
2025. nov. 19.
DSZC Beregszászi

Látogatás a Debreceni Református Nagytemplomba és a Református Kollégiumba
2025. november 17-én és 18-án a 11.b, 11.d, 11.e és 11.f osztályok a Nemzeti Emlékezetpedagógiai Program keretein belül látogatást tettek a Debreceni Református Nagytemplomba és a Református Kollégiumba.
2025. nov. 19.
DSZC Beregszászi

Óriási volt az érdeklődés a Beregszászi nyílt napjain
2025. november 14-én tartotta iskolánk idei második nyílt napját. Ahogyan a 2025. októberi első nyílt napunkon is, úgy most, a második nyílt napon is hatalmas volt az érdeklődés az iskola által kínált képzések iránt. A két nyíl nap alkalmával összesen több mint 600 érdeklődő szülő és nyolcadikos pályaválasztás előtt álló diák volt kíváncsi iskolánkra.
2025. nov. 18.
DSZC Beregszászi








